מדוע שיקנו דווקא מכם ?

נושא: פרסום ושיווק תוכן פורסם בתאריך: 14 ביולי 2009 מאת: גילה גדעון
תגיות: , , , , , , , , , , ,

רבים מאיתנו צברו עד כה חברים רבים ברשתות השונות אז מדוע לא להשתמש בנכס זה על מנת לייצר באזז למכירות שלנו?

נסו לחשוב על דרכים קריאטיביות לקחת את המוצר שלכם החוצה ממסגרת החנות האלקטרונית או האתר ולתקשר עם הלקוחות היכן שהם חנויות ברשתנמצאים,

הראו להם כיצד המוצר משתלב ועונה להם על צרכיהם. ספקו להם דרך “לחוש” את המוצר, ספקו להם ערך מוסף נילווה למוצר שייצר זכרון חיובי ויביא אותם לחנותכם לכשיתעורר הצורך. זיכרו שהלקוח רואה רק את מה שאתה מציג לו בדף המכירה או החנות, ועל סמך זה הוא צריך לשפוט בין חנותכם לבין מוצרים דומים ואולי זולים יותר.

בא ונסקור חלק מהאפשרויות העומדות בפנינו :


צרו Pages או Groups בפייסבוק לחנות האי.ביי או אתר המכירה שלכם. יישומון כזה יאפשר לכם ליצור סביב חנותכם קבוצת חברים שתרצה לעקוב אחריכם בכדי לקבל עדכונים ותכנים הקשורים למוצר. נסו לחפש ערכים מוספים שיגרמו לאנשים לחזור לקבוצה.

בלוג- צרו בלוג בו תוכלו לשתף על בסיס קבוע רעיונות , מחשבות , ארועים הקשורים למוצר. תוכל לספר על מעצבי המוצר/ אופן יצורו/ הרעיונות מאחוריו. מצבו עצמכם כמעניקי ערך מוסף מעבר למוצר עצמו.

שיתופי פעולה עם אתרים , קבוצות עניין או בלוגים על מנת לגלות קהלים חדשים משותפים.

טוויטר מאפשר לכם לאתר קהלים בעלי עניין התואם את המוצר שלכם. תוכלו לשלוח טוויטים על הנחות או מכירות קצרות מועד. כמובן שבשביל כך תזדקקו לכמות משמעותית של עוקבים וזכרו שאל לכם לשדר עסקים כל הזמן, מנו קצת מאישיותכם, אל תדחפו חזק מידי אחרת תמצאו שמתעלמים מכם.

וידאו- שתפו בסרטונים קצרים על מוצריכם או דרכי יצורם לדוגמא.  אין צורך בסרטונים מקצועיים. לקוחותיכם רוצים להכיר את החנות. וידאו מאפשר להם “לחוש” את המוצר ומה שעומד מאחוריו.

המדיה החברתית מאפשרת לכם לחבר את המוצר עם חוויה /רעיונות/ערכים. כל אלו יעזרו לבדל את החנות שלכם ולמצבה מבין חנויות דומות אחרות.

 

מה אתם חושבים ? האם יש דברים נוספים? נשמח לשמוע דעתכם.

הפוסט נכתב במקור עבור הבלוג: "מנהל סחר אלקטרוני"
מבוסס על המאמר : http://www.auctiva.com/edu/entry.aspx?id=Go-Viral-for-Maximum-Exposure

 

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

תגובות (2)

 

  1. מאת he - imcouple:

    אחד הדרכים ה"קלות" ליצור באזז היא יצירת המותג שידברו עליו.

    המלצה חמה על הספר סת גודאין – פרה סגולה

    או בשמו היותר ידוע Purple Cow

    Purple Cow

    מדבר על המותג יצירת המותג שידברו עליו בגלל שהוא שונה.

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט