האם עדיין לא השתכנעתם שזו מהפכה ?

נושא: ארגונים מיתוג אישי פרסום ושיווק תוכן פורסם בתאריך: 14 באוקטובר 2009 מאת: גילה גדעון

אין כאן צורך במילים , הסרטון אומר הכל

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

תגובות (6)

 

  1. אכן סרטון חזק ששיתפתי השבוע בפייסבוק בעצמי!

    המהפכה התחילה – מי שיעלה על הרכבת בזמן ירוויח.

  2. מאת דור:

    מה הרעיון שהסרטון מנסה להעביר?
    כולנו יודעים שהאינטרנט הוא מקום גדול ושברשתות החברתיות יש המון, המון אנשים. זה עדיין לא מוכיח את היעילות של פרסום חברתי.
    אצלי, לפחות, קמפיינים כאלה מעוררים בעיקר אנטגוניזם כלפי המותג, שמנסה להיכנס לי לחיים הפרטיים.

  3. דור, אתה צודק כעקרון והוכחה של יעילות בפרסום חברתי היא נושא שרבים וגדולים מתחבטים בו. כמו -כן, בנוגע לשאר דבריך סקר אמריקאי מצא ש-19% מהגולשים רואים לשלילה נוכחות של מותג במדיה חברתית. בקיצור, דור, אני שמחה שקפצת לביקור ואמרת דעתך. צריך לשמוע גם את הדברים הלא "מיופיפים" במדיה חברתית. אפרופו- אני ממליצה לקרוא בנושא פוסט שממש הרגע שחרר ניב קלדרון http://tinyurl.com/ykhfytl
    סופ"ש נעים.גילה

  4. היעילות של המדיה החברתית מתחלקת לפעילות שיווקית-פרסומית של הארגון ולנוכחות עסקית של הארגון.

    הראשונה מתאימה להמון סוגים של ארגונים שמרוויחים במה סמי חינמית להעברת מסרים שיווקיים לקהל לקוחות קיים או פוטנציאלי, עם סטטיסטיקה אי אפשר להתווכח – יותר ויותר תקציבים עוברים למדיה הזו והמגמה מתגברת בייחוד בארה"ב ואירופה.

    יש לי מספיק דוגמאות מחו"ל וגם כמה בארץ אבל עוד מוקדם לדבר על טרנד אמיתי – זו התחלה של תהליך.

    השניה בה אני מתמחה בשנה האחרונה היא כניסת ארגונים למדיה החברתית כדי למנף את הקשרים האישיים של העובדים, הלקוחות והספקים ולבניית רשת שיווקית גדולה שכשתגיע למס קריטית תביא עליה בתוצאות העסקיות, אני בעיצומו של יותר במפוייקט אחד בתחום – עוד 7-8 שבועות נתחיל לראות תוצאות ואז ננתח, שוב , התחלה אבל מעניינת.

    התחום נהנה מבאז גדול ללא ספק, עדיין אין ובייחוד בישראל תוצאות ממשיות הניתנות לניתוח ולמידה למעט כמה עסקים קטנים שנהנים מעליה בחשיפה ואולי גם קצת בתוצאות העסקיות אבל זה עדיין לא זה, זמן יגיד :-)

    לעסק קטן כמו רבים שהיו בסמינרים שלי ושל שרית יש יתרונות ברורים ויש לי מספר דוגמאות לעסקים שהכפילו ואף שילשו את זרימת הלידים והחשיפה בעלות מגוכחת במדיה החברתית, זה לא מספיק לארגון גדול שצריך למדוד עלות תועלת על פני קהל יחסית קטן עדיין של לקוחות פוטנציאלים אקטיביים ברשת, לדעתי 2010 תהיה שנת המפנה הגדול, הסבלנות תשתלם למי שמתחיל להפגין נוכחות ברשתות ויש לו דברי טעם ומסרים נכונים, בניית עדת עוקבים ורשת עסקית גדולה משתלמים – אני הגדלתי משמעותית את הלידים והקשרים העסקיים בזכות לינקדאין ללא ספק וזה עובד בשבילי מדהים – כמה כמוני יש כאן בארץ שמשקיעים את הזמן ואנרגיות בהיקף גדול ? לא יודע ואולי טוב כך בינתיים – אחרי הכל – יהיה צפוף מאד עוד מעט – סף הכניסה נמוך ויביו עשרות אלפי משווקים ופרסומאים פעילים במדיה החברתית כבר בשנה הבאה, אני רואה אותם עולים לרשת, בונים רשתות ומעגלים, מתגלחים על פוסטים – המהפכה כאן, עכשיו היא צריכה את הזמן שלה ממש לפרוץ…

  5. מאת בני לוי:

    סרטון חזק ומרשים, מאוד קצבי וחד משמעי.

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט