גילה היקרה, התיעצות

נושא: מיתוג אישי פרסום ושיווק פורסם בתאריך: 15 במרץ 2010 מאת: גילה גדעון
תגיות: , , , , , , , ,

לפני מספר חודשים עניתי לדיון שהועלה באחת מקהילות "קפה דה-מרקר" בנושא טוויטר. פוסט זה ופוסט ההמשך הם סיפור מהלכיה הראשונים ב"מדיה חברתית" של חברה המוכרת  אבזור למכשירי iPhone . ספור אשר לקחתי בו חלק באופן מזערי מהצד. עכשיו אני מביאה אותו לפניכם. הרווח כולו שלכם.

הכל התחיל בדיון שעלה בקהילה ב"קפה דה מרקר" :

itechstore גלעד מעלה דיון בקהילה ב"קפה דה מרקר"

itechstore גלעד מעלה דיון בקהילה ב"קפה דה מרקר"

והנה תשובתי לשאלה אשר העלה גלעד :

itechstore תשובה לשאלה של גלעד ב"קפה דה מרקר"

itechstore תשובה לשאלה של גלעד ב"קפה דה מרקר"

בהמשך לדיון זה פנה אלי גלעד במייל האישי ב"קפה דה-מרקר" , והתפתחה חלופת שאלות שהתפרסה על מספר חודשים , לרב יש לקרוא מלמטה למעלה :

itechstore השאלות ממשיכות במייל האישי

itechstore השאלות ממשיכות במייל האישי

ואחר כך :

itechstore שואל שאלה על עיצוב עמוד הבית של הכרטיס ב"קפה דה-מרקר"

ושאלה על פייסבוק :

itechstore שואל על פייסבוק, עמוד למול קבוצה

itechstore שואל על פייסבוק, עמוד למול קבוצה

בתחילת התכתבותנו השבעתי את גלעד שיעקוב אחר נתוני השימוש שלהם במדיה החברתית. גלעד זכר זאת ולאחרונה קבלתי ממנו דיווח על פעולותיהם בחודשים האחרונים.

בפוסט הבא תקראו את גלעד בעצמו כותב על איך הם התחילו, מה עשו ומה היות התוצאות.

מקרה מבחן אמיתי במדיה חברתית מהחודשים האחרונים.

אתם מוזמנים להרשם לקבלת עדכונים בניוזלטר- בצד שמאל של הבלוג :-) ותגיע לכם הודעה עם העלאת הבלוג לאויר.

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

  • אביזרים לאייפון ? iTechStore ספור של חברה במדיה החברתית חברת iTechStore מספרת על דרכה במדיה חברתית. חברה לאביזרי iPhone שספור הצלחתה מפתיע אפילו את מקימיה. במהלך נסיונותיה עם "מדיה חברתית" פנו אלי מקימי החברה להתיעצות מידי פעם וכעת מוצג סיפורם […]
  • בלוג בקפה דה-מרקר 2- קהילה חלק שני בסדרת הפוסטים על פלטפורמת הבלוגים של קפה דה-מרקר דנה בנושא אופי הקהילה. אתם מוזמנים להגיב מנסיונכם.
  • שאלתם שאלות- הנה תשובות בעקבות פוסטים אחרונים פנו אלי קוראים בשאלות. עלה בדעתי שנכון יהיה לענות לכולם בצורה מרוכזת ולפרסם את השאלות. פוסט זה יתעדכן בהתאם לשאלות הקוראים כך שתוכלו לחזור ולמצוא מידע חדש ללימוד […]
  • חשיפה- כיצד חברת LivePerson עושה מדיה חברתית נועה אדמסקי, מנהלת מוצר בסטרט אפ לייבפרסון (LIVEPERSON) חולקת עימנו את הדרך בה חברת לייבפרסון "עושה" מדיה חברתית.
  • מי צריך את טוויטר לקוחות שואלים אותי "אני צריך את זה? למה זה טוב?", "מה בכלל עושים שם?". אז הנה לכם תשובה קצרה, תכליתית שתעשה לכם סדר בראש. ויסלחו לי כל מכורי טוויטר. אני מכבדת אתכם אך, אתם המיעוט, הרב […]

תגובות (2)

 

  1. […] פוסט המשך ל "גילה יקרה, התיעצות" […]

  2. פוסט מעולה כל הכבוד לקידום המאסיסבי

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט