גילה היקרה, התיעצות
תגיות: iPhone, itechstore, דיון, טוויטר, פייסבוק, קהילה, קפה דה-מרקר, רשתות חברתיות, שיווק
לפני מספר חודשים עניתי לדיון שהועלה באחת מקהילות "קפה דה-מרקר" בנושא טוויטר. פוסט זה ופוסט ההמשך הם סיפור מהלכיה הראשונים ב"מדיה חברתית" של חברה המוכרת אבזור למכשירי iPhone . ספור אשר לקחתי בו חלק באופן מזערי מהצד. עכשיו אני מביאה אותו לפניכם. הרווח כולו שלכם.
הכל התחיל בדיון שעלה בקהילה ב"קפה דה מרקר" :

itechstore גלעד מעלה דיון בקהילה ב"קפה דה מרקר"
והנה תשובתי לשאלה אשר העלה גלעד :

itechstore תשובה לשאלה של גלעד ב"קפה דה מרקר"
בהמשך לדיון זה פנה אלי גלעד במייל האישי ב"קפה דה-מרקר" , והתפתחה חלופת שאלות שהתפרסה על מספר חודשים , לרב יש לקרוא מלמטה למעלה :

itechstore השאלות ממשיכות במייל האישי
ואחר כך :

itechstore שואל שאלה על עיצוב עמוד הבית של הכרטיס ב"קפה דה-מרקר"
ושאלה על פייסבוק :

itechstore שואל על פייסבוק, עמוד למול קבוצה
בתחילת התכתבותנו השבעתי את גלעד שיעקוב אחר נתוני השימוש שלהם במדיה החברתית. גלעד זכר זאת ולאחרונה קבלתי ממנו דיווח על פעולותיהם בחודשים האחרונים.
בפוסט הבא תקראו את גלעד בעצמו כותב על איך הם התחילו, מה עשו ומה היות התוצאות.
מקרה מבחן אמיתי במדיה חברתית מהחודשים האחרונים.
אתם מוזמנים להרשם לקבלת עדכונים בניוזלטר- בצד שמאל של הבלוג :-) ותגיע לכם הודעה עם העלאת הבלוג לאויר.
אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:
תגובות (2)
[…] פוסט המשך ל "גילה יקרה, התיעצות" […]
פוסט מעולה כל הכבוד לקידום המאסיסבי