איך להפוך פרופיל יבש בלינקדאין למצגת שיווקית של יכולותיך

נושא: לינקדאין מיתוג אישי פורסם בתאריך: 29 בדצמבר 2013 מאת: גילה גדעון
תגיות: , , , , ,
בעידן כה ויזואלי בו אימג'ים חולפים ביעף ושולטים בכל מסך בו נביט, שולטת האימרה שלמדתי בבית הספר היסודי: "תמונה שווה אלף מילים". יותר מכך- ויזואל הפך ערוץ שיווק בפני עצמו, עדות לכך תמצאו בצמיחתם של פינטרסט, אינסטגרם, ושוק ה"אינפוגרפיה". לינקדאין כרשת שמטרתה לשמש זירת עסקים מבינה זאת היטב. בין אם מטרתך לשווק את עצמך לקראת התפקיד הבא, למצוא מפיצים פוטנציאליים לקראת התערוכה בה החברה משתתפת בחו"ל או למצוא מועמדים לאיוש משרות בחברה, תמונה/ קובץ PDF/ סרטון / מצגת או לינק לדף נחיתה הם לוכדי עיניים רבי עוצמה בתוך פרופיל רווי טקסט יבשושי.

מודול "מדיה" שהטמיעה לינקדאין במהלך 2013 מאפשר להמחיש בצורה אופטימלית לקורא הפרופיל במה אנו עוסקים ובמה חוזקותינו. הוא מוסיף צבע ודגשים ובכך הופך את הפרופיל לאמצעי שיווקי ממדרגה ראשונה. תוכלו להוסיף במסגרת המדיה: וידאו, קבצים בפורמטים שונים מתוך מחשבך ולינקים מהרשת. את המדיה ניתן לשלב בתוך הפרופיל באזורים: Summary Experience, Education.
אין לי מוצר שאפשר לצלם
ומה אם אינך עוסק במוצר שאפשר להציגו בתמונות (אמנות, עיצוב, צילום, גרפיקה, אדריכלות) או אין לך תיק עבודות? עליך להשקיע בעצם מחשבה כיצד ניתן להדגים ולהמחיש את אופי עיסוקך או אופי חברתך בתמונה/ סרטון/ מצגת וכדומה. הנה מספר דוגמאות:
·         העלאת קובץ PDF שהגרפיקאי יצר על החברה ומוצריה לתערוכה האחרונה.
·         סרטון וידאו של החברה או שלך כעצמאי או מחש עבודה
·         העלאת מצגת או מסמך של תוכנית עסקית להצגה בפני משקיעים
·         מסמך של עבודת גמר
·         סילבוס של קורס/ תוכניה של כנס
·         לינק לדף נחיתה / E-BOOK
·         לינק לבלוג
·         קובץ קורות חיים
·         צילום של תעודה / זכייה בתחרות
·         תיק עבודות
·         דוגמאות של קוד שכתבת
·         מצגות (Slideshare, Scribe, Prezi)
·         לינקים לכתבות שפורסמו על החברה בעיתונות
·         מאמרים או תכנים שפירסמת בבלוג
·         קטלוג מוצרים או מוצר בודד המוצא למכירה ברשת

הוספת מדיה לפרופיל
היכנסו לפרופיל למצב עריכה
בר העליון –> EDIT PROFILE
או
בעומדכם בפרופיל ליחצו על כפתור EDIT כפי שבתמונה
עריכת פרופיל לינקדאין
– כעת יש לבחור את האזור בו רוצים לשלב את המדיה : Summary , Experience או   Education
לוחצים על סימן הריבוע  מצד ימין ובוחרים בתפריט שיפתח את סוג המדיה שנרצה להכניס:
לינק למקום כלשהוא ברשת או, להעלות מסמך מתוך המחשב שלנו


הכנסת מדיה לפרופיל לינקדאין
.
.
לאחר העלאת הפריט יש להקפיד על רישום כותרת עבור הפריט באופן שיווקי אטרקטיבי,
וכן יש להוסיף תוכן המניע לפעולה בתוך הפריט.
.
.
יש למלא את פרטי המדיה המוכנסת לתוך פרופיל הלינקדאין: כותרת וטקסט מסביר
זהו, עברנו על עיקר התהליך.
ניתן להוסיף סוגי קבצים שונים על מנת להציג מספר אספקטים .
חשוב לזכור לנסות להיות קריאטיביים ולתת כותרת ותיאור "קורא לפעולה", כמובן שמילות מפתח ולינק רלוונטי /  מספר טלפון להתקשרות הם תוספת מעולה.
אז מה דעתכם? האם יש פרופיל שלא ניתן להוסיף לו מדיה?

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

תגובות (9)

 

  1. טל הובר הגיב:

    הי גילה
    תודה רבה על הטיפ !
    טל

  2. ליאת הגיב:

    גילה שלום,
    אני מעצבת גרפית עצמאית.
    האם יש דרך ליצור תיק עבודות לפי נושאים? לדוגמה
    תיקייה בה יהיו דוגמאות לעיצובי לוגויים שונים,
    תיקייה בה יהיו כל מיני מודעות עיתונות… וכו'.
    כרגע מצליחה להעלות רק קבצים בודדים.

    תודה רבה,
    ליאת

    • הי ליאת, שאלה נהדרת. אינך יכולה לייצר תיקייה בלינקדאין אך את בהחלט יכולה לייצר תיקיות רלוונטיות באתר משנה לדוגמא : BEHANCE שהוא יעודי לתחום היוצרים/ מעצבים/ אמנים חזותיים…לבנות שם תיקיות , וכל תיקייה להעלות אותה כלינק נפרד ולכתוב בטקסו המסביר את הלינק מה אופי התיקייה. זה אמור לצאת מרהיב!

  3. ענבל הגיב:

    היי גילה ,
    יש אפשרות לייצר דף בתוך לינקדין שיוביל לפעולת הרשמה(מייל,טלפון) , או שצריך לינק לעמוד פרסומי /אתר אחר
    תודה מראש

  4. ענבל הגיב:

    תודה

  5. אנה הגיב:

    מידע מעולה! (באיחור אבל עוזר לי מאוד :)
    שאלה – האם אפשר לחפש קבוצות בלינקדאין? איך זה מציע לי קבוצות על פי איזה אלגוריתם?

    תודה רבה!

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט

קטגוריות