עמוד חברה בלינקדאין- למה לך ?

נושא: ארגונים לינקדאין פורסם בתאריך: 21 במרץ 2010 מאת: גילה גדעון
תגיות: , , ,

המסד עליו יושבת לינקדאין, הרשת החברתית-עיסקית המובילה בעולם, הוא פרופילי החברים ברשת. עם זאת לינקדאין מאפשרת כיום לעדכן גם עמוד חברה. הפרטים המופיעים בעמוד חברה מגיעים משני מקורות :  Capital IQ / businessweek ונתונים הנשאבים מתוך מתוך הפרופילים האישיים שחברי האתר מעדכנים.

עמוד חברה מתחלק לשני חלקים עיקריים, צד הימני וצד  שמאלי :

שמאלי:

  1. עמוד החברה כולל לוגו
  2. רשימת עובדי החברה כיום עם אזכור מדרג הקרבה אליך
  3. עובדי החברה בעבר עם אזכור מדרג הקרבה אליך
  4. עובדים חדשים בחברה
  5. קידומים חדשים בחברה
  6. פרופילים פופולאריים מתוך אנשי החברה

ימין:

  1. חברות בשוק הקשורות בחברה. קשרים בין חברות על פי מקומות אליהן עברו או מהן עברו עובדי חברה.
  2. סטטיסטיקות על חברה מתוך מידע הנשאב מפרופילים בלינקדאין ומחברת Capital IQ / businessweek
  3. משרות אשר מפורסמות בלינקדאין בידי החברה
  4. עדכונים שוטפים מבלוג החברה
  5. עדכון בורסה על החברה

מדוע צריך עמוד חברה בלינקדאין

חברות המעוניינות לייצר ניראות ונגישות למחפשי עבודה , שותפים אסטרטגיים, לקוחות וכדומה, יכולות באמצעות כלי זה להפגין נוכחות דינמית (הפרופיל ניתן לעדכון עצמי בזמן אמיתי וקיים קישור לבלוג החברה). מעבר לכך חברה המחליטה לקחת שרותי פרימיום יכולה לצרף לפרופיל החברה דף קריירה המאפשר הרחבת הפרופיל והוספת תכנים מגוונים מעבר לקיים.

אם כך- מדוע לפתוח עמוד חברה בלינקדאין?

  1. עמוד חברה מאפשר קידום החברה, מייצר מודעות לפרטייה, עובדיה, פעילותה ולוגו.
  2. עמוד חברה מאונדקס על ידי גוגל. מאחר וגוגל נותן ללינקדאין דרוג גבוה, עמוד החברה יופיע בעמוד התוצאות הראשון בגוגל.
  3. עם הקמת עמוד חברה, עובדי החברה יכולים לחבור ולשייך אותו אליהם בפרופיל. כך הם הופכים שגרירים. מתוך פרופיל ניתן להגיע לחברה בלינק.
  4. אפשרות לקדם פעילות נוספת של החברה לדוגמא בלוג החברה.
הוספת פרופיל חברה 1

הוספת פרופיל חברה 1

איך בונים פרופיל חברה

גישה נוחה היא מהבר העליון דרך more ומשם מגיעים ל"חברות". העמוד אליו תגיעו כולל מנוע חיפוש חברות וכן אפשרות להוסיף חברה.

הוספת פרופיל חברה 2

הוספת פרופיל חברה 2

ערכו פרטי חברה בסיסיים

הוספת פרופיל חברה 3

הוספת פרופיל חברה 3

הוסיפו קובץ לוגו. שימו לב לוגו הינו חלק ממיתוג חברה. אל תוותרו על שלב זה.

הוספת פרופיל חברה  4 -קישור לבלוג חברה

הוספת פרופיל חברה 4 -קישור לבלוג חברה

הוסיפו כאן בחלון כתובת RSS של הבלוג, אתר או כל דבר אחר אותו תבחרו. כך  תוכלו להציג בדף חברה עדכונים חדשים כל העת על הקורא בחברה עבור הקוראים.

הוסף פרופיל חברה 5 -סוף תהליך

הוסף פרופיל חברה 5 -סוף תהליך

אנני רוצה להופיע בדף חברה

לאלו שאינם רוצים להופיע במסגרת פרטי חברה כעובד חדש/ עובד שקודם / עובד שסיים תפקידו בחברה, יש לגשת להגדרות פרופיל  ולוודא בסעיף עדכוני סטטוס  “No, do not notify anyone.”.

תועלת למשתמש הפרטי

פרופיל החברות מאפשר ללמוד פרטים פנימיים על חברות כגון: מאיזה חברות מגיעים עובדיה, ממוצע גילאים בחברה, נתונים פיננסים, להכיר פרופיל עובדים וחשוב מכל,  למצוא עובדים דרכם תוכלו ליצור קשר עם האדם הדרוש לכם בתוך החברה.

אהבתם את הפוסט- אל תשכחו לשתף עכשיו עם חבריכם!

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

  • איך "עושים את זה" בלינקדאין ב-2009 אנשי העסקים בישראל התעוררו להכרה באפקטיביות הפעילות בלינקדאין. אנשי ההיטק הישראלים כבר נמצאים שם מזמן. כבר ב-2004 ראשונים בינהם גילו את האימפקט של רשת חברתית זו למינוף החשיפה שלהם […]
  • איך לפתוח עמוד חברה בלינקדאין – מדריך השרדות עמוד חברה בלינקדאין הוא המצג השיווקי האופטימלי לחברה. בין יתרונותיו הגדולים: הוא ניתן בחינם והוא נקרא על ידי גוגל ומופיע בדף תוצאות ראשון. בואו נראה מה המרכים הבסיסים להכנת העמוד. […]
  • קבוצה בלינקדאין- ערך מוסף לפעילות עסקית בניית קבוצה בלינקדאין היא כלי היכול לסייע הן לאדם פרטי לייצר נראות, למשוך תשומת לב, לקבל מידע ולחלוק מידע. חברה יכולה לייצר מודעות למותג שלה באמצעות לינקדאין, לפתח קהילת עוקבים ולהעביר […]
  • מי מתאים להיות אדמיניסטרטור בעמוד חברה בלינקדאין הוספת עמוד חברה בלינקדאין היא לכאורה פשוטה מאד אך בשל נושא אבטחת המידע הגדירה לינקדאין מספר מגבלות שכדאי […]
  • מדיה חברתית- הפרדוקס העיסקי שני סקרים נערכו בארה"ב ביוני ואוגוסט 2009 דנים בחיבור בין מדיה חברתית לתעסוקה. באופן לא מפתיע מעלים שני הסקרים פרדוקס מעניין. מחד השימוש במדיה חברתית גובר לצרכי שיווק ומציאת עובדים מאידך […]

תגובות (5)

 

  1. אייל הגיב:

    כבר השתמשתי ברעיון כדי לפתוח דף לחברה. תודה.

  2. רות הגיב:

    הי גליה,
    תודה על העידכון!

    2 שאלות:
    הראשונה- האם היית ממליצה לפתוח פרופיל חברה גם לבעלת עסק קטן? לאור הפירוט אודות החברה- נראה שהעמוד יכול להיראות דל (נתונים על החברה, עובדים, משרות וכדומה).
    השניה- האם ניתן לפתוח עמוד כזה בעברית?

    תודה,

    רות

    • רות הי, אני לא רואה סיבה מדוע לא לפתוח פרופיל. זה רק יכול לעזור לנראות שלך ברשת מבחינת גוגל. יחד עם זאת , אם את רוצה לחברה מיתוג של ארגון גדול, העובדה שמציינים את מספר העובדים מיד מפזרת כל ספק בנושא. כך שזה נתון להחלטתך. בהחלט ניתן לכתוב זאת בעברית . ראי פרופיל של חברת ההשמה אתוסיה חג שמח . גילה

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט

קטגוריות