איך לכתוב שורת כותרת מנצחת בפרופיל הלינקדאין שלך

נושא: לינקדאין מיתוג אישי פורסם בתאריך: 22 בנובמבר 2013 מאת: גילה גדעון
תגיות: , ,

שורת ה Headline ,הממוקמת מתחת לשדה השם, חשובה מאין כמוה להתנהלותך והצלחתך בלינקדאין. כל כך תמימה למראה אך בעלת כח רב. מדוע בעצם?

tips for linkedin headlinetבמקומות רבים בלינקדאין, דוגמת קבוצות ודף הבית, כאשר עומדים עם מצביע העכבר על שימך נפתח חלון/ עננה עם תמונתך, שם , Headline, תמונות ומספר החברים המשותפים לך ולמתבונן. חלון זה המאפשר הצצה לפרופיל שלך, הוא ההזדמנות שלך לעשות רושם ראשוני מנצח. רושם שיגרום לאנשים לרצות ללחוץ על שימך בכדי ללמוד עליך פרטים נוספים.

מאחר וה Headline נמצא בפתיח הפרופיל, משפט "המגרה" את הדמיון העסקי יעודד את הקורא לגלול מטה ולהמשיך לקרוא. שכן, האלטרנטיבה היא תמיד לעבור לפרופיל הבא.

נוסיף לכך את העובדה שה Headline נסרק על ידי מנוע החיפוש של לינקדאין ומילות מפתח באזור זה יעלו את הפרופיל גבוה בתוצאות החיפוש.

לכן, Headline המשלב מילות מפתח, שיווקי, קריאטיבי, כזה שמביע את המיתוג, המהות שלך ונוגע בצרכי הקורא – יעשה את העבודה.

נשמע כמו פרויקט סוף קורס בשיווק?

מה צריך להיות ב Headline

  • Headline יכול לכלול עד 120 תווים.
  • יש להשתמש במילות מפתח- מה מילות המפתח הרלונטיות לתחומך. יש לתכנן היטב את מילות המפתח המשרתות את צרכיך המקצועיים כעת.
  • מה התועלת בך כאיש מקצוע לקורא הפוטנציאלי. ציון התועלת תעזור לקורא להתחבר אליך דרך צורך מובהק שלו.
  • מה המיתוג שלך? במה את/ה ידוע/ה בקרב קולגות מקצועיים? "מומחה בפיתוח אפליקציות לנייד" "קריאטיב פורץ גבולות" "גורו טכנולוגי" . מה ההתמחות / חוזקה שלך
  • לאיזה קהל הפנייה שלך?

שילוב האלמנטים השונים הללו ייצר Headline אופטימלי.

תבנית ל Headline

לא חייבת להיות נוסחה קבועה לשורת ה Headline, אך הנה הצעה לתבנית

{תפקיד}+ {מומחיות}+ {לאיזה סוג חברות הפנייה}

לדוגמא:

מפתח תוכנה השולט בפיתוח אפלקציות IOS לעסקים קטנים

מנהלת אדמיניסטרציה מנוסה בתחום חברות ציוד רפואי טכנולוגי, בחיפוש אחר התפקיד הבא

רכזת גיוס מנוסה באיוש משרות טכנולוגיה בחברות סטרט אפ בתחום החומרה ותחום התעשיות הביטחוניות

מחפשים איש מכירות פורץ גבולות? מנהל מכירות מומחה בתחום ציוד תקשורת לוינית עם ניסיון לאזור EMEA

Customer Oriented Product Manager at VMware expert with data centers DevOps & Configuration Management software

מה הוא Headline שאינו אפקטיבי?

Linkedin headline

"מפתח תוכנה "

(איזו תוכנה? לאיזה תחום?  איזה סוג ארגונים? האם יש מילות מפתח מאפיינות לתחום הפיתוח?)

Linkedin headline

"M.D"

(מה תחום ההתמחות הרפואי? תת תחום? באיזה בית חולים?)

Linkedin headline

"יועצת משאבי אנוש"

(לאלו סוגי חברות? תחום התמחות? מילות מפתח?}

האם יש לדעתכם דברים נוספים שכדאי לציין ב Headline ?

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

  • INFOGRAPHIC | חמישה טיפים ועוד אחד לפרופיל לינקדאין שמייצר עסקים נראה לכם שסך הכל עשיתם מספיק. יאמר לזכותכם שאפילו שמתם את תמונת הראש מתוך צילום החתונה שבו אתם נראים כפי שמעולם לא ניראתם. אינפוגרפיה תכליתית לשיפוץ פרופיל הלינקדאין […]
  • איך "עושים את זה" בלינקדאין ב-2009 אנשי העסקים בישראל התעוררו להכרה באפקטיביות הפעילות בלינקדאין. אנשי ההיטק הישראלים כבר נמצאים שם מזמן. כבר ב-2004 ראשונים בינהם גילו את האימפקט של רשת חברתית זו למינוף החשיפה שלהם […]
  • איך להפוך פרופיל יבש בלינקדאין למצגת שיווקית של יכולותיך מודול "מדיה" שהטמיעה לינקדאין במהלך 2013 מאפשר להמחיש בצורה אופטימלית לקורא הפרופיל במה אנו עוסקים ובמה חוזקותינו. הוא מוסיף צבע ודגשים ובכך הופך את הפרופיל לאמצעי שיווקי ממדרגה […]
  • איך לפתוח עמוד חברה בלינקדאין – מדריך השרדות עמוד חברה בלינקדאין הוא המצג השיווקי האופטימלי לחברה. בין יתרונותיו הגדולים: הוא ניתן בחינם והוא נקרא על ידי גוגל ומופיע בדף תוצאות ראשון. בואו נראה מה המרכים הבסיסים להכנת העמוד. […]
  • עמוד חברה בלינקדאין- למה לך ? חברות המעוניינות לייצר ניראות ונגישות למחפשי עבודה , שותפים אסטרטגיים, לקוחות וכדומה, יכולות באמצעות עמוד חברה להפגין נוכחות דינמית. מעבר לכך חברה המחליטה לקחת שרותי פרימיום יכולה לצרף […]

תגובות (1)

 

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט

קטגוריות