כיצד עמוד אוהדים יכול לבלוט בפייסבוק

נושא: ארגונים פייסבוק פורסם בתאריך: 27 בנובמבר 2011 מאת: גילה גדעון
תגיות: , , , , , ,

מה גורם לאנשים להגיב בפייסבוק, מה הופך פוסט לויראלי, מתי הכי כדאי לפרסם פוסט. מנהלי עמודים בפייסבוק נמצאים בצורך מתמיד לייצר פעילות אפקטיבית בעמוד בכדי לעורר תנועה מתאימה. הפוסט "טיפים בדוקים ליצירת תנועה בעמוד הפייסבוק" סקר את הנושא וכעת לפניכם תמצית מחקר המוסיף נתונים. המחקר נעשה על ידי חברת Momentus Media ומתבסס על ניתוח 20000 עמודי מותג. תהנו ומקווה שישרת אתכם.

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

  • המרת פרופיל אישי לעמוד בפייסבוק- מדריך השרדות פיסבוק לא מרשה לנהל פרופילים לצרכים עסקיים ופייסבוק בהחלט יכולה להפעיל סנקציות. מעבר לסיבה הפורמלית יש סיבות של "כדאיות": כנסו לפוסט וקבלו מידע מלא כיצד לשרוד את המעבר מפרופיל […]
  • טיפים בדוקים ליצירת תנועה בעמוד הפייסבוק השאלה כיצד  מייצרים תנועה בעמוד הפייסבוק / engagement מטרידה את מנוחתם של לא מעט משווקים ואנשי מדיה חברתית. הניסיון מחד לפצח את ה  DNA של ההתנהגות החברתית בפייסבוק ומאידך את מנגנון פייסבוק […]
  • ROI ושימוש אפקטיבי בכפתור ה"לייק" של פייסבוק מאז ומתמיד אנשים שיתפו את קרוביהם במידע. בעבר היינו גוזרים כתבות מעיתון ומעבירים הלאה, ועם התפתחות האינטרנט ותוכנות הדואר נהגנו לשלוח במייל לינקים לחברים. היום אנו משתפים עם כפתור ה"לייק" […]
  • קצרצר: פייסבוק מאתגרת את חוקי הפרטיות פייסבוק עושה מהפיכה, יותר נכון יצרה הוריקאן, ובארצות הברית אחותנו הגדולה, הסערה חזקה. אנו בשבוע הראשון להשקת כפתור "לייק" ומדווח כי כבר 50000 אתרים שילבו פלאגאין זה . פייסבוק שכבר רגילה […]
  • חווית קניה חברתית בליוויס עם כפתור "לייק" של פייסבוק שם המותג "ליוויס" מעלה בי זיכרונות רבים עוד מתקופת התיכון שלי(וזה היה לפני יותר מ-20 שנה). כשהייתי בתיכון, ליוויס היה הכי IN שיכול להיות , או הכי COOL או איזה מילה שתרצו. מי לא הכיר את 501 […]

תגובות (2)

 

  1. מאת tali:

    יופי של מצגת. אכן ניהול עמוד פייסבוק בצורה נכונה יכול לתרום רבות ולהביא תנועה איכותית לאתר. חשוב להדגיש שניהול דף פייסבוק לא מסתכם בהעלאת פוסטים ותמונות באופן שרירותי אלא יש לעשות זאת בצורה חכמה, מחושבת, וכמה שיותר מקורית.

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט