שיווק מותג בדרך חדשה – SLIDESHARE

נושא: ארגונים מיתוג אישי פרסום ושיווק תוכן פורסם בתאריך: 19 בדצמבר 2011 מאת: גילה גדעון
תגיות: , , , , , , ,

slideshare_logo סליידשר כלי להפצת תוכן עיסקימדיה חברתית מסייעת לנו לפגוש את הלקוח שלנו בנקודות שונות ברשת. על מותג לשאוף לפגוש את לקוחותיו במקומות בהם הם מבלים את יומם. סינדיקציה של תכנים היא אחת הדרכים: שיבוץ תכנים בבלוגים, Facebook, LinkedIn, ScribdSlideshare, YouTube, Flickr. תועלת נוספת לסינדיקציה של תוכן היא האפשרות לשבץ לינקים במקומות השונים הללו. לינקים אלו ייצרו תנועה אל האתר שתבחרו כאתר היעד, בין אם זה אתר הבית של החברה או הבלוג הארגוני. הרווח כולו שלכם וזה בחינם.

מצגות עסקיות הן דרך נהדרת עבור עסק קטן או גדול להביא את דברו בפני קהל היעד ודרך אפקטיבית לייצר ויראליות ברשת. מצגות עם תוכן קליט לעין, משובצות אימג'ים, טקסטים קצרים (בסגנון דוגמאות וטיפים ) מעבירות את המסר בצורה מהירה וקלה לעיכול. כיום כמעט לכל עסק יש מצגת או מסמכים שיווקים ואם לא , ההכנה היא לא קשה. אסטרטגיה שיווקית מובילה כיום בחברות B2B לדוגמא היא Content Marketing (שיווק דרך תוכן). אתרים כ Scribd או Slideshare הם כלי המאפשר לתוכן מצגות להיות מופץ ברשת בקלות רבה יותר, בכך שהוא מספק כפתורי שיתוף והטמעה (הטמעה=שתילת המצגת בתוך האתר שלך) ובל נשכח שהם נסרקים על ידי גוגל.

מה היא Slideshare?

Slideshare החלה דרכה כאפליקציה של לינקדאין ב- 2008. היא מאפשרת שדרוג הפרופיל העסקי בלינקדאין על ידי צרוף מצגות עסקיות הישר אל תוך הפרופיל. כיום Slideshare מחזיקה 60 מליון משתמשים ייחודים  והיא בין 150 האתרים הפופולאריים ביותר ברשת. Slideshare היא בעצם ה"יוטיוב" של עולם המסמכים והמצגות. האתר מאפשר להעלות קבצים בפורמטים של : MS-Office, PDF, וידאו, פאוור-פונט, ועכשיו שרות חדש:פגישה מרובת משתתפים ברשת סביב המצגת ובחינם.  קורא המצגת יכול להורידה אל מחשבו, להטמיע אותה באתר שלו או לשתפה ברשת .

שירותים נוספים שהאתר מציע בתשלום:

  • Leadshare- יצירת לידים מתוך המצגות
  • Slidecast- סנכרון MP3 עם השקפים ליצירת וובינאר
  • הטמעת וידאו בתוך המצגות
  • אפשרות למצגות פרטיות מוגנות בססמה אותה ניתן לתת לקהל VIP לדוגמא
  • ערוץ ממותג, אנליטיקס ועוד…
slideshare / סליידשר וטווח לקוחות המשתמשים בכלי

גודל העסקים המשתמשים ב slideshare / סליידשר

~ טיפים להכנת מצגות אפקטיביות ~

  1. ויזואליות- תמונות טובות מוסיפות הרבה. הן לוכדות את העין ומעבירות את המסר מהר. ניתן להשתמש בתמונות ממקורות ברשת שהן תחת זכויות CC , הנה לשימושכם מנוע חיפוש לתמונות מסוג זה.
  2. הציגו מסר חד משמעי וברור. הוסיפו להמחשת דבריכם מקרי מבחן ומודלים.
  3. כוונו לקהל יעד מפולח היטב, תנו לו את התוכן/ ידע אותו הוא יאהב כך תבטיחו ויראליות.
  4. הוסיפו דוגמאות, ציטוטים ודעות גם של אחרים. זה פותח את המרחב ומגדיל מעגלים.
  5. הוסיפו Call-to-Actions בפרזנטציה. בקשו מהקורא לשתף בטוויטר , בפייסבוק…
  6. פרסמו מצגות באופן קבוע , לדוגמא פעם בחודש. ככל שתפרסמו כך יגדלו ציפיות הקהל והמותג.
  7. בצעו אופטימיזציה למצגת בעבור מנוע החיפוש של סליידשר: מילות מפתח, שם המצגת, תגים.
  8. יידעו את הקהל בכל פעם ובכל האמצעים העומדים לרשותכם (בלוג, טוויטר, פייסבוק, לינקדאין) על מצגות חדשות .
  9. השקיעו באופן חד פעמי בעיצוב תבנית גרפית מושכת. כך תבלטו מעל הרב. מרבית המצגות הן גרפיקה דלה ופשוטה.
  10. עודדו אנשים להוריד (download) את המצגת ואל תגבילו זאת בעריכת אפשרויות המצגת באתר.
  11. תקינות לינקים – וודאו לאחר שהעלתם את המצגת שהלינקים במצגת אכן עובדים.

והנה לסיום אינפוגרפיה ממצה למהותה של Slideshare

The Social Content Quiet Giant

View more presentations from SlideShare Pro
******עדכון מאוחר*****
הנה דוגמא למצגת העושה שימוש באתר slideshare לצורך שיווק עצמי
What Makes ME Creative?

View more presentations from Barbara Leung
עיקבו אחרינו בערוץ ה Slideshare וערוץ Scribd של אפקטיבה.
רוצים ללמוד כיצד ליצור ולהפיץ תכנים עבור המותג שלכם? צרו קשר כעת

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

  • בניית לינקים למצגות באתרי שיתוף תוכן Slideshare ו- Scribd הפוסט יסקור את האופן בו יש לבנות את הלינקים על מנת שאכן ישמשו להעברת הקורא מהמצגת לכתובת היעד. נשמע מאד פשוט לבנות לינק, נכון? הרי רבים מכם כבר עשו זאת במצגות במשרד... מסתבר שאין זה […]
  • פייסבוק בעסקים- שקפים מתוך מצגת קורס לשימושכם שקפים מתוך סדנת חצי יום לעסקים על פייסבוק. השקפים הם לשימוש אישי אין להעתיק או להשתמש בחומרים. כמו כן, פייסבוק מתעדכנת ומתחדשת על בסיס קבוע והשינויים בה הם תמידיים לכן, מומלץ […]
  • ועידת נתח שוק 2009- לא הפסדתם "ועידת נתח שוק" לא חידשה רבות ולא הוציאה כל מסר או אמירה ממשיים....לא ברור לי איך תחרות הסטארט אפים TWS2009 נקשרה לארוע זה ואיזה מכנה משותף מצאו […]
  • איך לא עושים "מדיה חברתית" מכון נטוויז'ן לחקר האינטרנט, כל הטעויות בדרך למדיה חברתית. הקלות הבלתי נסבלת של האבסורד.
  • כל התוכן שבעולם באפליקצית PULSE החדשה של לינקדאין PULSE אפליקציית התוכן הייחודית שהשיקה לינקדאין השבוע היא אפליקציה עצמאית הנפרדת מאפליקצית לינקדאין בנייד. האפליקציה, הניתנת להורדה מהאפ-סטור, מציגה בפניכם עמודי מגזין צבעוניים הבנויים […]

תגובות (1)

 

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט