חנות בפייסבוק בחינם- Payvment מסחר אלקטרוני

נושא: פייסבוק פרסום ושיווק פורסם בתאריך: 14 במאי 2011 מאת: גילה גדעון
תגיות: , , , , , , ,

בינואר 2013 , שנתיים לאחר שעלתה לאויר , חברת Payvment סיימה את פעילותה כפלטפורמת מכירות על גבי פייסבוק. החברה נרכשה והפעילות הסתיימה רשמית בחודש פברואר 2013. הפוסט הבא לצערי כבר אינו עדכני.

——————————————————————————————————————————————

בחודש פברואר השנה הושקה על גבי פייסבוק פלטפורמת מסחר חדשה שציינה עליית מדרגה בתחום המסחר האלקטרוני לשוחרי פייסבוק. הקפיי הטראפיק על פלטפורמת פייסבוק הם כיום הגדולים בעולם ובשל כך הם חלומם הרטוב של משווקים וכל עולם המסחר האלקטרוני. "קניה חברתית" הוא שם המשחק, ופייסבוק מציעה שש מאות מליון לקוחות פוטנציאלים המוכנים לשחק.

חברת Payvment מציעה קניון בחשיפה בינלאומית מעל פלטפורמת הפייסבוק וכעת הוא בחינם (כן, שמעתם טוב). מעל 50000 מותגים וסוחרים ומליון מוצרים כבר מוצגים בקניון. אמנים, סוחרים קטנים, ומותגים גדולים כולם כבר מוכרים בקניון של Payvment  בפייסבוק.

יתרונות בולטים במערכת המסחר האלקטרוני של Payvment :

  • היכולת לנצל את כפתור ה"LIKE" של פייסבוק על מנת לעשות LIKE למוצרים שונים ולא רק לעמוד של ה – BRAND.
  • כל סוחר בקניון מקבל עמוד מוצרים עם יכולת חיפוש כמו לדוגמא: חיפוש על פי מחיר.
  • כל הקניון כולו מחולק לקטגוריות מוצר וניתן לחפש אף על פיהן.
  • הפלטפורמה מחוברת עם API  של PAYPAL למימוש הקנייה.
  • ניתן לראות מה חבריך אוהבים בקניון, לעשות LIKE למוצרים שאתה אוהב ולשתף חברים בפייסבוק ברכישה שעשית.

בתוך הקניון ניתן לחפש מוצרים לפי מספר קטגוריות:

  1. מחיר
  2. הנצפים ביותר
  3. על פי מוכרים
  4. מוצרים הנמכרים ביותר

Payvment עלתה על דרך המלך כאשר פיתחה פלטפורמה עבור ETSY שאיפשרה את מכירת מוצרי האתר במקביל על גבי פייסבוק. מוכרי ETSY יכלו לייצא את מוצריהם לעמוד הפייסבוק, ולבצע מכירה על פייסבוק כולל להציע הנחות לקונים דרך פייסבוק.  מנכ"ל Payvment   הציג זאת בזמנו כדרך המאפשרת למותגים לחסוך זמן יקר בניהול מכירותיהם ברשת ולהציג מוצרים במספר ערוצים במקביל ללא השקעת זמן נוסף.

ישנן דעות בעולם הגורסות שאין לנצל פלטפורמה חברתית על מנת לדחוף מוצרים למכירה. אם למותג יש אוהדים מספיק רק למסור מידע, לנהל שיחות או לתת שרות, אם הלקוח הפוטנציאלי ירצה לקנות הוא כבר ידע היכן למצוא את המוצר אליו נחשף בעמוד הפייסבוק של החברה. דחיפת "עגלת קניות " בפניו עלול לייצר דחייה. הרי ברור ללקוח הפוטנציאלי שהמותג נמצא בפייסבוק על מנת לייצר בסופו של דבר מכירות. הלקוח איינו טיפש.

סוחרים מנסים להיות כיום עם מוצריהם בכל מקום וזה מובן. ככל שירבו נקודות המכירה כמות המכירות אמורה לגדול ביחס ישיר. המוכר מייצר יותר הזדמנויות מכירה למוצריו. מנכ"ל Payvment   מאזכר את כוחה של Aamazon המגיע בזכות הטראפיק האדיר שידעה לחולל, עם Payvment מתאפשר לנצל את הטראפיק העצום של פייסבוק. אנשים נמצאים בפייסבוק על בסיס קבוע וזה היתרון של השילוב על פני פלטפורמות חזקות ומובילות כ- Aamazon.

כאמור השימוש בפלטפורמה הוא חינם, והחברה מבקשת רק פידבק בתמורה לשימוש, כל הנדרש הוא חשבון בפייפל. הרוכשים יוכלו לרכוש דרך כרטיסי אשראי שונים. שימו לב- בחירת המוצר מתבצעת בפייסבוק אך הרוכש מועבר לדף מאובטח של PAYPAL לביצוע סופי של הרכישה / הכנסת מספר כרטיס האשראי

בכדי לבנות חנות יש צורך לבנות עמוד אוהדים או להשתמש בעמוד קיים, ונדרש חשבון PAYPAL . לאחר מכן ניתן להוסיף מוצרים ידנית או להעלות קובץ CSV עם רשימת מוצרים. המערכת מציעה למוכר לבנות קטגוריות למוצריו.

payvment facebook e-commerce

תכונות החנות שניתן לפתוח באמצעות Payvment:

  • מאובטחת על ידי TRUSTe
  • ניתן לנהל את החנות מתוך אדמינ' בפייסבוק ללא צורך לעזוב את הפלטפורמה
  • רוכש יכול לאגור בעגלה מוצרים ממותגים וממוכרים שונים
  • ניתן לייבא מוצרים בקובץ CSV או לקלוט אחד-אחד ידנית
  • ניתן לבצע התאמות של החנות דרך קוד HTML
  • החנות מציעה למכור ב- 20 סוגי מטבעות
  • אפשרות מעקב אחר מכירות
  • אפשרות הנחה עבור אוהדי דף המותג

לקריאת נוספת : מדריך מפורט לפתיחת חנות

דוגמא לחנות ישראלית הפועלת על פלטפורמת Payvment בפייסבוק היא של TovArt Creations. אמנית פימו המוכרת בשוק בינלאומי ומחזיקה אף חנות באתר ETSY

http://www.facebook.com/TovArtCreations?sk=app_135607783795

מסחר אלקטרוני חינם בפייסבוק - חנות ישראלית TOVART

מסחר אלקטרוני חינם בפייסבוק - חנות ישראלית TOVART

נשמח מאד לשמוע חוות דעתכם במידה וכבר ניסיתם לבנות חנות עם Payvment….

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

  • חווית קניה חברתית בליוויס עם כפתור "לייק" של פייסבוק שם המותג "ליוויס" מעלה בי זיכרונות רבים עוד מתקופת התיכון שלי(וזה היה לפני יותר מ-20 שנה). כשהייתי בתיכון, ליוויס היה הכי IN שיכול להיות , או הכי COOL או איזה מילה שתרצו. מי לא הכיר את 501 […]
  • מדוע שיקנו דווקא מכם ? חנות ברשת/ אתר מכירות דורש פעילות תומכת. צאו החוצה להיכן שהקהל שלכם נמצא, צרו עימו קשרים, מסדו קהילה והביאו אותם באופם זה אליכם כאשר יעלה הצורך […]
  • 2009 – שנה בה "מדיה חברתית" קנתה אחיזה בשוק ה "מסחר אלקטרוני" סיכומי סוף שנה בעיקר של חודשים נובמבר- דצמבר בתחום מסחר אלקטרוני ברשת (מסחר מקוון), מציגים נתונים מרשימים. 4% עליה בהיקף המכירות לעומת 2008, שהציגה דאז ירידה חדה של 7.5% במכירות . נתון […]
  • האם פייסבוק מתאימה לחברות B2B? התפתחותה של פייסבוק כפלטפורמה חברתית, צמיחתה מתוך חברת הסטודנטים באקדמיה ואפליקציות המשחקים הרבות בה (ראה פארמוויל) תייגו אותה כפלטפורמה אידאלית לשיווק של חברות Business to consumer) […]
  • פייסבוק בעסקים- שקפים מתוך מצגת קורס לשימושכם שקפים מתוך סדנת חצי יום לעסקים על פייסבוק. השקפים הם לשימוש אישי אין להעתיק או להשתמש בחומרים. כמו כן, פייסבוק מתעדכנת ומתחדשת על בסיס קבוע והשינויים בה הם תמידיים לכן, מומלץ […]

תגובות (6)

 

  1. מאת אודי:

    אשמח לקבל פרטים
    0546594594

  2. מאת ריקי:

    אשמח לקבל פרטים

  3. ריקי, תודה על התגובה. חברת Payvment סיימה את פועלה בשנת 2013

  4. מאת אייל:

    אומנם לא חינם אבל כמעט חינם, אנו בקיווי חנויות וירטואליות השקנו היום חנות וירטואלית בפייסבוק כולל סליקה כולל הכל רק 89 ש"ח לחודש ללא הגבלה של מוצרים או קטגוריות
    להתרשמות
    http://www.kivi.co.il/%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%AA/

  5. מאת חגית:

    אשמח להסבר מפורט איך מתחילים ועושים את זה

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט