Digg אתר בוקמרקינג -יש לכם משהו לשתף ?

נושא: תוכן פורסם בתאריך: 22 במאי 2010 מאת: גילה גדעון
תגיות: , , , , ,

Digg הוא אתר שיתוף חדשות.  זהו סוג של אתר בוקמרקינג / Bookmarking בו גולשים שולחים לאתר קישורים לתכנים חיצוניים שמעניינים אותם מרחבי האינטרנט, האתר עצמו לא מייצר כל תוכן. דרוג הקישורים הוא חיובי  (digg) או שלילי (bury) . האתר משכלל על פי אלגוריתם סודי את הצבעות הגולשים וכך מקדם או מוריד לינקים. לינקים הזוכים לדרוגים הגבוהים ביותר מופיעים בעמוד הראשי ובכל מזכים את כותביהם ב"תהילת רשת" (טרפיק/כניסות). Digg Effect  הוא ביטוי אשר הומצא על שם אתרים שקרסו מעומס כניסות בזמן קצר בעקבות חשיפה מסוג כזה באתר Digg  או דומים לו.

להגיע לעמוד הבית  ב Digg

digg logo

digg logo

להגיע לעמוד הבית ב- Digg   זה כמו למצוא אוצר והדרך לשם היא קשה וארוכה. אלא אם כן אתם כבר power user .  power user הוא בעל חשבון ב- Digg שיש לו חברים רבים ברשת, לוקח חלק תדיר בפעילות הקהילה, שולח סיפורים וצבר ספורים בעבר שהגיעו כבר לעמוד הראשי. אז אם אתם כאלה , והספור שלכם מעניין את קהילת Digg , יתכן ותגיע מהר לעמוד הראשון . שימו לב גם כאן התהליך ייקח בין 10 ל- 20 שעות. משתמש חדש או ממוצע המעוניין לקדם ספור לעמוד הראשון יצטרך לפנות לאנשים (מכרים, גולשים, חברי קהילת Digg   ) ולבקש שיצביעו עבור המאמר שלו ובכך יזכה לקידום. ניתן כמובן להשתמש ברשתות חברתיות אחרות על מנת להביא אנשים להצביע למאמר.

תוכן – זה כל הקסם

טיפים להצלחה ב  Digg:

  1. עליכם לדעת מה התוכן החביב באתר זה ולייצר תוכן שכזה באתר שלכם.
  2. עליכם להיות פעילים בחשבון. לשלוח מאמרים, לדרג מאמרים ולהיגב על סיפורים של אחרים.
  3. חלון הזדמנויות – ספור יכול להגיע לעמוד הבית רק במשך 24 השעות הראשונות מרגע הזנתו. לאחר מכן שום פעולה לא תעזור.

בקרב קהל הגולשים הושמעו קולות רבים על כך ש Digg מוטה , ומעדיף אתרים שהם גדולים וממוסדים, אתרי "מיינסטרים" . חזרתו של מנכ"ל Digg בעבר , קווין רוז, לתפקידו מסמן שינויים ונראה שהאתר ישוב לאופן בחירת מאמרים יותר דמוקרטי כבעבר. כך יתאפשר גם לחברות קטנות לייצר נוכחות ב Digg   .

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

  • Pinterest – כל מה שרצית ולא ידעת לשאול Pinterest עד לפני מספר חודשים ב - Privat betta (פעילות לקהל מצומצם ביותר), ניתן היה להיכנס אליה רק עם הזמנה של חבר ברשת. לאחר פתיחתה לציבור הרחב זינקה ,נכון לאמצע דצמבר 2011, ל- 11 מליון […]
  • ניו מדיה שייכת לנשים צפה ועולה המודעות לאלמנט הנשי ברשת. מתחילים להצטבר מחקרים וסקרים המעידים שהנוכחות הנשית ברחבי העולם הדיגיטאלי היא רבה יותר וטובה יותר ולא ניתן להתכחש לכוחה. מתחילים להבין שהנשים הן הקהל […]
  • תרגיל במדיה חברתית עבור ישראל-בואו קחו חלק עכשיו כאשת מדיה חברתית ובהמשך לפוסט הקודם בנושא המשט אני רוצה את עזרתכם כעת ביצירת פעולה מכוונת, מאמץ מרוכז במדיה חברתית שידרוש מכם לכל היותר 5 דקות. ראו זאת כתרגיל כיתה לימודי במדיה חברתית. אני […]
  • הקשר בין מעורבות חברה ב"מדיה חברתית" לבין הכנסותיה-מחקר חדש מחקר חדש הבודק את הקורלציה של נוכחות מותג במדיה חברתית לבין הצלחתו הכלכלית
  • פייסבוק בעסקים- שקפים מתוך מצגת קורס לשימושכם שקפים מתוך סדנת חצי יום לעסקים על פייסבוק. השקפים הם לשימוש אישי אין להעתיק או להשתמש בחומרים. כמו כן, פייסבוק מתעדכנת ומתחדשת על בסיס קבוע והשינויים בה הם תמידיים לכן, מומלץ […]

תגובות (1)

 

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט