Go Midjets מוכיחה :מדיה חברתית עובדת גם בשיווק B2B

נושא: ארגונים פרסום ושיווק פורסם בתאריך: 20 במאי 2010 מאת: גילה גדעון
תגיות: , , , , ,

תמיר גפן, מייסד ומנהל GoMidjets, זכה בפרס IBM על תרומה משמעותית ל- DeveloperWorks , הרשת של IBM המיועדת למפתחים ולמקצועני IT . אסטרגית השיווק של GoMidjets , חברה המתמחה בפיתוח תוספים (plug-ins) למוצרי IBM Rational מתבססת על פנייה לאנשי מפתח בעזרת מדיה חברתית והפצת מוצרי הנישה שלה למספר גדול של ארגונים.

GoMidjets in social media illustration by Dikla

GoMidjets in social media illustration by Dikla

תמיר גפן, מייסד ומנכ"ל החברה מספר שהכל החל לפני כשנתיים כשפתח בלוג מקצועי, כאמצעי לחלוק ידע ולהתחבר למקצוענים נוספים המתמחים במוצרי IBM מרחבי העולם. כשהחל לחלק מוצר קטן שפיתח באופן חופשי בבלוג שלו, הופתע מכמות ההורדות מכל העולם". הלקוחות והמשתמשים של GoMidjets הן חברות גדולות המחזיקות קבוצות פיתוח משמעותיות. לרוב, קשה להגיע אל האנשים הטכניים והמנהלים בארגונים כאלה באמצעי השיווק המסורתיים. GoMidjets הצליחה במקום בו אחרים התקשו . מדיה חברתית השיגה לה אלפי הורדות ממאות חברות בכל העולם, מכל המגזרים, כולל ארגונים ממשלתיים וצבאיים, רשויות פדרליות, Oracle, Motorola, Thales, ST MicroElectronics, Ness, Comverse ועוד.

כיום, GoMidjets משווקת את הפתרונות שלה ברשת החברתית של IBM , ב- LinkedIn, Twitter, פורומים מקצועיים, וכן שוקלת להכנס ל- Facebook . לחברה 3 בלוגים פעילים (2 באנגלית ואחד בעברית). תמיר גפן גורס ש"המפתח הוא להגיע לנישה ספציפית ולעבוד עם הקהילה כדי לספק ערך…אנו קודם כל מקשיבים לנקודות הכאב של המשתמשים, ורואים בהן נקודת פתיחה לפיתוח פיצ'רים חדשים ומוצרים. בזכות המשוב מהשוק אנחנו מוודאים שהמוצרים שלנו פותרים בעיות אמיתיות עבור אנשים אמיתיים"  תמיר גפן מספר שהחברה שיתפה את קהלה בגירסאות ביתא דרך רשתות חברתיות.

תמיר גפן, מומחה מוכר ומוסמך בתחום ניהול הפיתוח  ייסד את GoMidjets ב- 2009. החברה  מספקת מוצרים ושירותים לתחומי ניהול תצורה (CM). החברה מתמחה במוצרי IBM Rational ובמערכות הטרגוניות, ולאחרונה זכתה ב-  IBM Beacon Award ברומא.

אילוסטרציה: דקלה גפן

בלוג "מדיה חברתית בעסקים" שמח לארח כל חברה המעוניינת לספר על ניסיונה במדיה חברתית.

אהבת את הפוסט הזה ? יתכן ותאהב גם את:

  • האם פייסבוק מתאימה לחברות B2B? התפתחותה של פייסבוק כפלטפורמה חברתית, צמיחתה מתוך חברת הסטודנטים באקדמיה ואפליקציות המשחקים הרבות בה (ראה פארמוויל) תייגו אותה כפלטפורמה אידאלית לשיווק של חברות Business to consumer) […]
  • "מנהל מדיה חברתית"- מי בארגון מתאים לתפקיד? מדיה חברתית תתקדם השנה ותעבור משלב הבאזז לשלב היישום. עם זאת עדיין היחס לגביה בקרב הארגונים / חברות גדולים כקטנים אמביוולנטי, ומעטים אלו היודעים כיצד להתמודד עימה או לנהל אותה. השאלות […]
  • לאן ילך תקציב מדיה חברתית ב 2012 ב- 2012 תקציבים אותם מקדישים ארגונים לנושא מדיה חברתית יגדלו, כך מדווח מחקר שנערך על ידי חברת המחקר Booz&co. וחברת המדיה Buddy Media . מנהלים בכירים מקרב חברות Fortune 100 ענו כי ישקיעו […]
  • חברות B2B בזירת המדיה החברתית B2B הוא בימים אלו מהנושאים המובילים בעולם המדיה החברתית. לאחר שהופנם שמדיה חברתית חשובה, וחברות ה- B2C נמצאות בעיצומה של חגיגת הפייסבוק מרימות חברות ה- B2B את ראשן ושואלות "האם בכלל מתאים […]
  • Enterprise 2.0 למתחילים הדרך בה אנו עובדים, מנהלים, אופן השיח שלנו עם הלקוח, הדרך בה אנו מנהלים את המידע והידע הארגוני. כל מה שהכרתם עד כה משתנה. Enterprise 2.0 הוא עולם של תקשורת פתוחה בין עובדים, עובדים לספקים, […]

תגובות (1)

 

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Gila Gideon, Alila pop. Alila pop said: Go Midjets מוכיחה :מדיה חברתית עובדת גם בשיווק B2B http://bit.ly/bAxfhi […]

יש לך מה להגיד? הגב לפוסט